Müügitingimused

Üldsätted

Käesolevad üldtingimused kehtivad ostu-müügilepingutele, mis sõlmitakse tellimuse alusel ostukeskkonnas www.hurmus.ee kaupa telliva eraisiku (edaspidi Ostja) ning Hurmus OÜ (registrikood 10016953), C. R. Jakobsoni 4-4, 10128 Tallinn, Eesti (edaspidi Müüja) vahel.

Veebipoes www.hurmus.ee Toodete ostmisele kohalduvad käesoleva lepingu tingimused ja Eesti Vabariigi õigusaktidest tulenevad õigused ja kohustused.

Müüjal on õigus mistahes ajal teha e-poe pakutavasse teenusesse muudatusi.

Lepingu sõlmimine ja jõustumine

Müüja müüb ja e-poe klient ostab e-poes pakutavaid Tooteid.

Müüja ja Ostja vahel jõustub müügileping alates tellimuse kinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest müüja arvelduskontole. Tooteid enne müügilepingu jõustumist ei broneerita (nt ostukorvi lisamisel).

Hinnad

Kõikide e-poes olevate toodete baashinnad on arvestatud eurodes.
Müüja poolt müüdavate Toodete hinnad (koos käibemaksuga) on märgitud tootelehtedel.

Kampaaniate soodushindade puhul on tootelehel ära toodud nii uus hind kui ka vana hind.

Tellitud kaupade hinnale lisandub kohaletoimetamistasu, mille suurus sõltub Ostja poolt valitud saatmisviisist.

Makseviiside kirjeldus ja valuuta

Hurmus.ee veebileheküljel saab tasuda läbi turvalise maksekeskuse kõikide Eesti maksekaartide ja interneti pangakontodega (Swedbank, SEB, LHV, Luminor).

Arveldamise valuuta on Euro. E-poes pakutavad kaubad sisaldavad käibemaksu.

Hurmus OÜ on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Tellimuste vormistamine

Hurmus.ee veebileheküljelt on võimalik osta neid Tooteid, millel on nupp “Lisa korvi”. Sobiva Toote tellimiseks peab need lisama ostukorvi.

Toote hind ja saadavus võivad jooksvalt ja etteteatamata muutuda.

Toodete saadavus kuvatakse tootelehel.

Toodete hind on välja toodud Toote leheküljel ning soodushinna puhul kajastub seal nii soodus- kui tavahind.

Ostjal on võimalik ostukorvi sisu vaadata vajutades veebilehekülje päises asuvale ikoonile “Vaata Ostukorvi”.

Hurmus OÜ poolt väljastatud sooduskupongi on võimalik kasutada toodete eest tasumisel, sisestades vastavale väljale Ostjale edastatud koodi. Sooduskupongi/-koodi on õigus väljastada vaid Hurmus OÜ-l.

Ostukorvis olevat Toodete kogust saab muuta, kirjutades koguse lahtrisse soovitud Toodete arvu.

Tooteid saab ostukorvist eemaldada vajutades samal real asuvale “ristile”.

Enne tellimuse vormistamist tuleb valida sobiv tarneviis.

Tellimuse vormistamiseks peab vajutama nupule “Mine maksma”.

Tellimuse kinnitamiseks vajutage nuppu “Esita tellimus”.

Seejärel vormistatakse ettemaksuarve, mis tuleb tasuda krediitkaardiga või kasutades pangalinki. Tellimuse kinnitus ehk ettemaksuarve saadetakse Ostja e-posti aadressile.

Tooted postitatakse Hurmus’i poolt peale arve tasumist.

Tellimuse tühistamine

Kui Müüjal pole võimalik tellimust täita, teavitab Müüja Ostjat esimesel võimalusel telefoni või e-posti teel ning lepib Ostjaga kokku Ostjale sobiva lahenduse (toodete asendamine, sooduskupongi väljastamine vm).

Kui Ostja soovib tellimuse tühistada, teatab Ostja sellest esimesel võimalusel Müüjale e-kirja teel: info@hurmus.ee.

Tellimuse täitmise tähtaeg

Müüja arvestab tarneaega makse arvelduskontole laekumisele järgnevast tööpäevast.

Tooted komplekteeritakse ja postitatakse esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 3 tööpäeva jooksul. Maksimaalne tarneaeg on 5 tööpäeva.

Eeldatava tarneaja pikenemisest teavitab Müüja Ostjat e-posti või telefoni teel esimesel võimalusel. Ostjal on tarneaja pikenemise korral õigus tellimus tühistada. Tellimuse tühistamise korral tagastab Müüja Ostja poolt tasutud ettemaksu hiljemalt 10 päeva jooksul.

Kauba kohaletoimetamine

Täidame tellimusi Eesti Vabariigi piires.

Tellimuses sisalduvate toodete hinnale lisandub tasu kauba kohaletoimetamise eest, mis sisaldab käibemaksu. Kohaletoimetamistasu ei kuulu tagastamisele.

Kohaletoimetamistasu suurus sõltub Ostja poolt valitud kauba mahust ja kaalust. Väikesemõõtmelistele pakkidele kaaluga kuni 2 kg kehtivad alljärgnevad tingimused:

  • Itella SmartPOST pakiautomaat – 2,99 EUR, (TASUTA ostudele alates 48 EUR). Kui pakk jõuab Ostja poolt valitud automaati, saadetakse Ostjale SMS teade ja e-mail uksekoodiga. Sisestades selle pakiautomaadi ekraanile, saab Ostja paki kätte. Hoiuaeg on 7 päeva, peale seda saadetakse pakk Müüjale tagasi.
    Lisainfo: https://uus.smartpost.ee/kuidas-saata-ja-vastu-votta
  • Omniva pakiautomaat – 2,58 EUR, (TASUTA ostudele alates 48 EUR). Pakiautomaadid on iseteeninduslikud postkontorid, mis asuvad erinevate kaubanduskeskuste juures üle Eesti. Kui pakk jõuab Sinu poolt valitud automaati, saadetakse Sulle SMS teade. Eesti suurim pakiautomaadivõrgustik, avatud 24/7.
    Lisainfo: https://www.omniva.ee/abi/erakliendile
  • DPD Pickup pakiautomaat – 2,09 EUR, (TASUTA ostudele alates 48 EUR). Kui pakk on jõudnud DPD Pickup pakipunkti, tuleb sulle teavitus SMS-i või e-kirja teel. Pakk väljastatakse PIN-koodi alusel. Pakki hoitakse Pickup punktis seitse kalendripäeva. Kui sa ei ole pakile järgi läinud, saadetakse sulle kolmandal päeval meeldetuletus ning peale seitsmendat hoiustamise päeva tagastatakse pakk saatjale.
    Lisainfo: https://www.dpd.com/ee/avaleht/pickup_pakiautomaadid_ja_pakipoed
  • DPD Kullerteenus – 4,21 EUR, (TASUTA ostudele alates 48 EUR). Toimetus kulleriga koju, kontorisse või hoopis naabri juurde – toimetus Päev enne toimetust saadame toimetusaja SMS’i või e-kirja teel 60 minuti täpsusega. Uus portaal minupakk.ee võimaldab sul jälgida kulleri liikumisteekonda reaalaajas ning muuta kättetoimetamise päeva ja kohta. Samuti saad soovi korral suunata paki ühte 92 Pickup pakipoest üle Eesti.
    Lisainfo: https://www.dpd.com/ee_eraklient#!mugav_kattetoimetus

Teistesse riikidesse saab kaupa tellida eelneva kokkuleppe ja hinnapakkumise alusel.

Müüja ei võta vastutust kolmanda osapoole viivituste või vääramatu jõu tõttu hiljem kohaletoimetatud kauba osas.

Saadetise vastuvõtmine

Kulleri poolt kohaletoimetatud pakkide seisukorda tuleb hinnata koheselt. Juhul, kui pakend on purunenud, mõlkis või muul moel kahjustunud, tuleb sellest kullerit teavitada. Kuller täidab kohapeal akti, ilma selleta pretensioone käsitlema ei hakata. Müüjat tuleb probleemist teavitada esimesel võimalusel, kuid hiljemalt 3 kalendripäeva jooksul.

PS! Pakend tuleb alles hoida probleemi lahendamiseni – tagastatavad kaubad peavad olema originaalpakendis, millel on peal esialgse saadetise aadresskaart!

Pakiautomaatide kaudu saadetud paki vigastustest peab Müüjat teavitama esimesel võimalusel, kuid hiljemalt 3 kalendripäeva jooksul alates paki kättesaamisest. PS! Pakend tuleb alles hoida probleemi lahendamiseni.

Müüja pakendab tooted nii turvaliselt kui vähegi võimalik. Paki / toodete purunemise või kadumise korral tehakse postiasutuse / vedajaga koostööd probleemi lahendamiseks.

Müüja ei võta materiaalset vastutust postiteenuse käigus hävinud, vigastatud ja/või kadunud toodete eest, kuid teeb endast kõik, et probleem lahendatud saaks.

Ostja õigus lepingust taganeda ja kaup tagastada

Ostjal on õigus lepingust taganeda ja tellitud kaup tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamise hetkest.

Lepingust taganemiseks tuleb Ostjal saata Müüjale teatis e-posti aadressile info@hurmus.ee koos tagastamisele kuuluvate toodete nimekirja, tellimuse numbri ja tagastamise põhjusega.

Tooted võib tagastada peale Müüja poolt kirjalikult antud kinnitust. Tagastamisele kuuluvad tooted peavad olema avamata originaalpakendis ning kasutamata. Kui tagastatav kaup või müügipakend on rikutud, peab Ostja kompenseerima kauba väärtuse vähenemise. Juhul, kui kaup on oluliselt rikutud, on Müüjal õigus tagastatud tootest keelduda.

14-päevane taganemisõigus ei kehti ostetud kaubale, mis ei ole kõlblik tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel (VÕS § 53 lg 4).
Tagastamisele ei kuulu postikulu.

Müüja vastutab kõigi müüdud kaupade puuduste eest vastavalt kehtivatele Eesti Vabariigi seadustele.

Müüja ei vastuta kauba kadumise, purunemise või hävimise eest alates hetkest, mil kaup on üle antud Ostjale või kolmandale osapoolele.

Ostja poolt tasutud maksed tagastab Müüja Ostja poolt osundatavale pangaarvele hiljemalt 14 päeva jooksul alates kauba tagastamisest.

Müüja taganemisõigus

Müüjal on õigus Lepingust taganeda, kui tellitud kaupa ei ole võimalik, sh varude ammendumise tõttu, tarnida. Ostjat informeeritakse sellest esimesel võimalusel telefoni või e-posti teel. Ostja tasutud ettemakse tagastatakse täies ulatuses hiljemalt 10 tööpäeva jooksul Ostja pangaarvele.

Omandireservatsioon

Tellimuse alusel Ostjale tarnitud kaup jääb kuni hinna täieliku tasumiseni Müüja omandiks.